Isnin, 17 April 2017

EXPLORASI GUA LENGGONG DAN PERAK MAN

Pengalaman yang sukar di gambarkan apabila dapat menerokai gua di Lenggong Grik Perak.Sepanjang membuat tugasan sebagai Guider ni,inilah kali pertama menerokai gua yang banyak lebih dari 2 gua pada 1 hari.

Team kami yang terdiri daripada 4 orang guide dan 31 peserta dari Uitm Shah Alam berjaya menawan 7 gua dalam masa sehari.Gua-gua tersebuat adalah
-Gua Runtuh
-Gua Runtuh
-Gua Ngaum
-Gua Puteri
-Gua Asar 
-Gua Dayak
-Gua Kelawar


Pelajar UiTM UNESSCO yang memilih pakej 3H2M bagi misi Perak Man menginap di Tasik Raban serta melawat galeri sementara Muzium Akeologi Lenggong kerana muzium dalam pengubahsuaian.
walaupun keletihan terpacar di wajah mereka namun kepuasan terserlah apabila selesai semua menawan ke 7 gua yang ada di sekitar lenggong ini
Saya sebenarnya seperti tidak mempercayai kami berjaya hingga semua gua dapat di tawan


Kepada semua yang berminat boleh hubungi saya untuk saya aturkan pakej menawan gua di Lenggong nanti.Pakej ini hanyalah rm195 seorang sahaja aktiviti dan makan serta minum juga guide.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PAKEJ LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KUALA SEPETANG TAIPING PERAK (SEHARI)

  Kami menyediakan pengurusan lawatan kepada guru,pensyarah yang ingin membuat lawatan ke tempat kami di Negeri Perak.Tentatif yang kami sed...