Ahad, 1 September 2013

PAKEJ LAWATAN SAMBIL BELAJAR

Lawatan sambil belajar dari SMK Perlis ke Kuala Sepetang yang tiba di Kem Prasa Bukit Gantang sebelum sembahyang jumaat.Semua 72 orang pelajar termasuk 5 guru yang di ketuai Cikgu Nadia.
aktiviti :

-Menaiki bot.menangkul kerang,memancing,melihat burung,aktiviti nelayan hingga ke Kuala Sangga
-Melawat Pusat Pendidikan Hutan Paya Laut Matang
-Kilang Arang
-Mak Teh Mee Udang Banjir
-Majlis BBQ di Kem Prasa
-Taman Tasik
-Zoo Taiping
Walaupun petang hujan dah mula turun pada waktu petang sambil panaskan badan dengan mee udang Mak Teh.Setelah semua setel,student nampak happy and enjoy tak nampak letih..semua makan kena bayar sendiri sebab tak ambil harga pakej,terdetik dalam hati..banyak jugak duit budak-budak ni..
malam ni sambung BBQ pulak kat Kem Prasa nanti.
Kami pun amat berpuas hati dengan layanan dan khidmat pelanggan yang kami berikan kepada pengunjung ,sebab itu adalah visi kami untuk menjaga kualiti perkhidmatan yang terbaik.Syarikat kami tak menjual barang untuk di nilai,sekadar memberi perkhidmatan terbaik dan pakej yang menarik untuk semua pelancong dari dalam atau luar negara.Pun begitu kami sentiasa menjaga imej tempat ini kerana ianya merupakan salah satu tempat tarikan pengunjung ke Negeri Perak.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PAKEJ LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KUALA SEPETANG TAIPING PERAK (SEHARI)

  Kami menyediakan pengurusan lawatan kepada guru,pensyarah yang ingin membuat lawatan ke tempat kami di Negeri Perak.Tentatif yang kami sed...