Selasa, 29 Januari 2019

PAKEJ REKREASI KUALA KANGSAR

Kami menawarkan pakej budget untuk pelajar atau family yang ingin membuat aktiviti rekreasi di Sungai Perak. Kebiasaannya family memilih untuk menginap di homestay dan lawatan makan minum ditanggung sendiri. Homestay di sekitar Kuala Kangsar  menjadi pilihan memandangkan ia mudah untuk bergerak dengan jarak yang dekat. Biasanya mereka yang menginap di Kuala Lumpur ataupun Johor memilih untuk menginap di sini. Manakala dari Ipoh dan Penang mereka lebih suka balik hari kerana perjalanannya dari tempat mereka ke destinasi hanya mengambil masa dalam 1 jam sahaja. Di sini juga memiliki 4 buah chalet bajet untuk penginapan.







Kami biasanya menyediakan pakej untuk keluarga yang ramai melebihi 20 orang ke atas. Biasanya keluarga memilih untuk menaiki bout tour sahaja. Selain itu, ada juga keluarga yang menyukai  aktiviti lasak dan oleh sebab itu mereka memilih untuk menaiki kayak. Kebanyakkannya, ramai keluarga memilih untuk bercuti pada hujung tahun atau pada musim cuti sekolah.





Jika ingin membuat sebarang tempahan, sila hubungi kami pada nombor tertera yang berikut.

012 6316132

Kami merupakan syarikat berpengalaman mengendalikan lawatan pelajar dan menguruskan pakej bagi memudahkan rombongan dalam penyusunan jadual dengan lancer. Kami juga sedia memberi layanan termasuk pakej pada keluarga. Kebiasaannya keluarga memilih untuk bercuti pada hujung minggu dam pada musim cuti sekolah. Pakej yang dipilih adalah penginapan dan menaiki boat river cruise. Kami juga boleh meyediakan makanan yang termasuk sekali di dalam pakej.






Syarikat kami berdaftar dengan SSM dan juga Kementerian Pelancongan dan bertauliah dalam menguruskan lawatan ke Negeri Perak. Kebiasaanya pakej yang kami tawarkan mengikut kehendak ketua rombongan tersebut. Beberapa kategori yang biasa mereka kehendaki adalah seperti:
-          Sejarah dan Geografi
-          Program Motivasi
-          Kesedaran Alam Sekitar
-          Sains Marin/ Biologi
-          Biodiversity
-          Eko Pelancongan
-          Program Anak Angkat
Selain itu, kami juga menyediakan pakej untuk keluarga seperti homestay, bot cruise dan berkayak. Kami sentiasa memberikan yang terbaik serta menawarkan harga yang berpatutan.
Kami juga menawarkan lawatan seluruh negeri Perak termasuk Taiping, Ipoh, Gopeng, Gerik dan lain lain lokasi mengikut permintaan pelancong.






Kami menawarkan pakej pada semua pelajar atau keluarga serta group dewasa untuk aktiviti outdoor. Pakej outdoor rekreasi air di buat di Lang Buana.
Kami juga menawarkan pelbagai aktiviti di Kuala Kangsar seperti:
-           Teambuiding
-           Kayak
-           Rekreasi Bertali
-           Explore Race 






Kami team Kuala Kangsar memilih jurulatih yang bertauliah dan berpengalaman bagi mengawasi semua aktiviti membabitkan keselamatan dan pengawasan. Pada tahun ini, kami sudah hamper sepuluh tahun beroperasi dalam aktiviti outdoor ini.
Juga kami tidak lupakan jutaan terima kasih pada pelajar dan group rombongan yang telah menjalankan aktiviti bersama kami.
Hubungi kami untuk maklumat lanjut

Link aktiviti:

Instagram: mohdjusriyusof


Kepercayaan yang diberi amatlah dihargai. Masih menganggap diri ini masih baru dalam dunia guider ini. Namun, kepercayaan yang diberi akan cuba membantu dan berkongsi dengan sepenuh hati. Terima kasih tak terhingga pada INSKEN dan semua sahabat yang memberisokongan dalam penganjuran program Pelancaran Eko Pelancongan Daerah Sg. Siput dan Kuala Kangsar.

Bagi saya, kita perlu berusaha tanpa mengharapkan bantuan orang lain. Berusahalah dengan apa yang kita mampu terlebih dahulu. Mulakan dengan niat yang ikhlas, disebabkan itu semua perkara akan dipermudahkan. Berusaha, bertawakal dan berdoalah semoga kita terus Berjaya di dunia dan diakhirat jua. 



Penganjuran program Pelancaran Eko Pelancongan Daerah SG. Siput dan Kuala Kangsar yang disempurnakan oleh YB Tan Kar Hing, Exco Pelancongan, Kesenian dan Kebudayaan Negeri Perak. YB Tan Kar Hing yang sporting turut juga sama meyertai dalam aktiviti tersebut.

Krew krew juga turut bekerjasama dan bersatu padu dalam menjayakan program pelancongan ini. Ini adalah permulaan dari INSKEN untuk membentuk usahawan eko pelancongan. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam program ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PAKEJ LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KUALA SEPETANG TAIPING PERAK (SEHARI)

  Kami menyediakan pengurusan lawatan kepada guru,pensyarah yang ingin membuat lawatan ke tempat kami di Negeri Perak.Tentatif yang kami sed...