Jumaat, 2 Ogos 2013

PELANCONG DARI PERANCIS LAWAT KUALA SEPETANG DAPAT JUMPA DOLPHIN

Seorang member Town Guide,Pieere membawa pelancong seramai 10 orang dari Perancis melawat Kuala Sepetang pada 31hb Julai 2013.Dia menyerahkan kepada saya untuk aktiviti..
10.00am Mangrove Park Boardwalk and tour
11.00am Boat ride Mangrove Tour
1.00 pm End of tour/Lunch at any Seafood at Kang Kao Restaurant
2.00pm Charcoal Factory tour
Selesai lebih kurang jam 3 ptg,penat tak seberapa cuma tekak kering sebab bulan puasa,dia orang boleh la pekena seafood..kat restoran.
      Pengalaman yang sukar dilupakan apabila terjumpa ikan lumba-lumba..2 kali masa pergi dan balik..amat menerujakan mereka yang sebab memang payah nak jumpa macam ni,.Jelas nampak bermain dekat dengan bot kami..saya sempat juga ambil gambar,tu pu cuma nampak sirip saja..Yang penting kepuasan mereka yang datang dari jauh tak sia-sia..dengan menikmati keindahan perkampungan nelayan Kuala Sepetang.
       Semoga Pieere akan datang lagi dengan membawa ramai lagi pelancong ke sini..terima kasih pada ikan tu,sebab ikan tu ..saya dapat sedikit tips tambahan dari mereka..yang penting enjoyy...
      
yusry 012-6316132




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PAKEJ LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE KUALA SEPETANG TAIPING PERAK (SEHARI)

  Kami menyediakan pengurusan lawatan kepada guru,pensyarah yang ingin membuat lawatan ke tempat kami di Negeri Perak.Tentatif yang kami sed...